close

 

 

小日子正在倒數。

 

擱下了正在運轉中的連載蒙頭睡了一覺,也說不上是什麼心情;

突然意識到未來正在眼前,面對改變時熟悉的不知所措又周身襲來,

我承認我是很害怕變化的人,卻往往口是心非做出出乎意料的決定;

然後在一個人的時候一個個揀起來細數,問自己"如果我那時候...會不會..."

再把自己困住_

回頭看看我走過的,才發現有太多事情,如果我在那個路如果選了另一個方向

或許結果的導向會比計較如我所願,但誰知道呢?

 

對於過去,怨懟也好,珍惜也好,不知道為什麼現在突然覺得想念。

 

慶幸的是我還停留在耽溺歌詞美感的心境,多少被這首歌治癒了,帶著小小的感傷。

Oasis喜歡起的原因很膚淺,全因為主唱的口音在我聽來很性感...

後來發現女神也喜歡,果斷找了許多首,卻又在幾年前隨手刪光;

現在全要找回來也難,但今晚有這首就夠了,我想。

 

一個善變卻又念舊的旅人,需要背幾個行囊才能收納沿途的景色?

 

hey Sarah, this is the Oasis feedback I've promised to wite about,

but totally not as same as what I had planned.

Sometimes I'm afraid to face the things I've done and the future I might encounter,

but whatever it is, I'm glad that I still own my little paradise in music, and get a person to share with,

...sis, you're the one:)

 

以下歌詞。

 

Slip inside the eye of your mind
Don’t you know you might find
A better place to play

You said that you’d never been
But all the things that you’ve seen
Will slowly fade away

So I start the revolution from my bed
Cus you said the brains I have went to my head
Step outside the summertime’s in bloom
Stand up beside the fireplace
Take that look from off your face
You ain’t never gonna burn my heart out

*So Sally can wait,
she knows it’s too late as we’re walking on by
Her soul slides away
but don’t look back in anger I heard you say

Take me to the place where you go
Where nobody knows if it’s night or day
Please don’t put your life in the hands
Of a Rock ‘n Roll band
Who’ll throw it all away

*

Don’t look back in anger
Don’t look back in anger
I heard you say

At least not today

 

 

 

 

 

04:34am.

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    뮤★지디 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()